středa 1. září 2010

Jak jsem přišla o pointu Léta s Miatou

Když jsme si mazdičku pořizovali, jedna z podmínek byla, že to bude na dva roky maximálně – a možná jen na rok. Vyzkoušíme, co nám jízdy v roadsteru přináší, a jestli se nám to vůbec vyplatí. Počáteční nadšení vyeskalovalo do stavu „nikdy neprodáme“, ale po vrcholu, který představovaly víceméně Příběnice a první okruh v Mýtě, začalo pozvolna opadávat. Mazdabsťák se u mě přestal objevovat ještě před dovolenou; u Jirky o něco později.

Po „přesednutí“ po dovolené přišlo vystřízlivění. Je to kostitřas. Není to už taková extáze, jako když jsme s ní jezdili ty první dva měsíce. Kde jsme s ní mohli být, už jsme v podstatě byli, hezké silničky v okolí Prahy máme víceméně projeté a na dlouhé cesty to stejně nemá cenu. Shodli jsme se jednomyslně: budeme rozumní. Dáme inzerát na prodej, buď se prodá ještě na podzim, nebo (realističtěji) na jaře. Začneme šetřit na bydlení. (Shodou okolností jsme objevili úžasný byt v super lokalitě, před rekonstrukcí, za rozumné peníze... a začali uvažovat, jestli by byla hypotéka reálná už teď.) Můj blog bude mít odpovídající završení: konec léta bude znamenat i konec Léta s Miatou.

Jirka vyvěsil inzeráty. Po ohlášení prodeje na fóru se strhla mela, fóráci mu prodej v podstatě zakázali, argumenty rozcupovali, diskusi nepřipouštěli. Pro uklidnění situace stáhnul inzerát z fóra a nechal ho na inzertních serverech. Proběhla dokonce mailová konverzace s jedním zájemcem, který nakonec vycouval z důvodu své přílišné tělesné výšky :). Počítali jsme ale s tím, že do konce sezóny už je minimální šance na prodej a že MX-5 někde zazimujeme a prodáme na jaře.

Pak přišla neděle v Sosnové popisovaná tady. A v úterý nato taky zmiňovaná projížďka. To už jsem šílela. Z té závisti se ve mně zrodila iracionální touha neprodávat. Věděla jsem, že by se mi stýskalo.

Po projížďce mě Jirka vyzvednul v práci. A tak, jako já byla nabuzená ze žárlivosti, on z nedělních a úterních zážitků. Takhle paradoxně a každý jinak, ale došli jsme ke stejnému výsledku.

(Ten byt byl mimochodem samozřejmě už prodaný.)

Večer jsme stáhli všechny zbývající inzeráty. Druhý den zavolal nový zájemce. Řekli jsme mu, že jsme si to rozmysleli.

Léto s Miatou pokračuje :)

Žádné komentáře:

Okomentovat